Sider

søndag 13. desember 2009

Koselørdagskveld


Besøk av to søte jenter, Marie og Maya <3

Det er lørdags kveld, om to dager reiser jeg hjem. Jeg har jobba idag, og etter jobb har jeg ikke gjort noenting. Jo, det er forresten en løgn, jeg har blitt glemt! Maya og jeg skulle på butikken, så jeg satt å venta på henne i en halvtime. Så ser jeg at hun har gått. Noe så frekt! Men hun husket meg, og kom tilbake. Så hadde vi kosekveld på rommet mitt. Hun leste og lagde julepakke, mens jeg pakket og ryddet. Og så har jeg store nyheter, etter 19 år har jeg endelig lært og forstått minesveiper! HURRA!! :D
Men nå er kofferten fylt litt opp, egentlig bare med presanger. Så har jeg 10 kg til håndbagasje, så tror dette skal gå fint :)

På jobb idag lagde jeg forresten Dronning Maud pudding til ca 40 personer!! Det skal være desserten imorgen. Og ut ifra middagslista så kommer det langt i fra 40 personer, så tror kanskje de kommer til å spise rester fram til jeg kommer tilbake igjen :p Etter to desperate telefoner til mor gikk selve lagingen greit, krysser bare fingrene for null klumper! :)


Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. <3 <3

    jeg er fjeeeern :) hvertfall for tiden!

    Men kjempekoselig kveld ble det da! ueffektiv, men koselig!
    .. <3

    SvarSlett