Sider

søndag 27. desember 2009

Julaften

Jeg våknet akkurat i tide til "Tre nøtter til Askepott" denne julaften. Så jeg skrudde på NRK og la meg i sengen igjen, som resulterte at jeg faktisk sov gjennom hele filmen :p Men da jeg våknet gikk jeg opp og forann peisen stod julesokken min :D Snopenissen hadde vært på besøk om natten! Og av en eller annen merkelig grunn visste nissen akkurat hva jeg ville ha :D
Klokken 3 var det gudstjeneste i kirka sammen med mor og mormor. Tante Jorunn og onkel Øyvind hadde også tatt turen, så da fikk jeg sett dem i jula også :)

Julesokken min og innholdet :)

Klokken 5 var vi på plass hos Lars Harald, Tove, Norah og LC. Og rett etter vi hadde komt inn døra så kom foreldrene og broren til Tove også. Vi fikk servert veldig god mat(kalkun) og veldig god dessert. Etter mat var det tid for rydding, mens jeg og Norah sprang å så på pakkene. Hun hadde vært veldig flink dagene før jul, og spørt lite om pakkene. Men da vi tok pakkene inn under treet steg energien i taket! Jeg måtte fortelle hvem som skulle få alle pakkene, og hun var veldig opptatt av at vi måtte finne en til alle. Plutselig banket det på stuedøra, Norah gikk bort for å se og satt i et skrik. Der stod nissen! Trygt i mamma sine armen fikk hun en pakke av nissen, og da var det greit. Og hun takket fint for pakken til nissen. Resten av kvelden gikk i en fei, vi kom oss gjennom havet av pakker. Norah var i hundre og delte ut pakkene som pappa leste opp. Men tror hun syns det var kjekkest når hun selv fikk pakke opp, både sine og Lars Christian sine pakker.

Norah min(som hun selv ville sagt det)

Et stykk lykkelig barn :)

Fikk litt flashback fra barndommen da jeg tok dette bildet av LC og Norah
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar