Sider

fredag 11. desember 2009

Jeg kommer til å savne...

Marie som alltid er der. Buss 295 og buss 94 som aldri kommer for tiden. London. De rare luktene i byen. Pundet. TJ, Anne og Randi. Tesco. Rom 25. Det ustabile nettet. Digestive. Julie og håret hennes som stadig blir kortere. Cadbury. Oyster card`et mitt. Inger som blir super glad når jeg besøker henne på kontoret, og latteren hennes. Starbucks. Gata vår. Ben & Jerry is. Susanne og de lange elegante beina hennes(misunnelig!). At det er poteter til middag minst 3 dager i uka. Alle fastboende som ikke kommer tilbake etter jul. Alle fastboende som kommer tilbake etter jul. Westfield. Anders og smilet hans. Muligheten til å gå på musikal. Vinduet mitt. At Marie alltid kommer inn før hun legger seg. Å stå opp klokken 7(okei, den var ironi). New Look. Utelistene. K-bobla. Maya og Margaret. Tuben.


Det høres ut som om jeg skal flytte fra London for godt, jeg skal bare hjem for to uker! Men dette er det som gjør hverdagen min bra i London, og derfor kommer det/de til å bli savnet iløpet av de to ukene <3

2 kommentarer: