Sider

onsdag 16. desember 2009

Nisseungene mine <3

I`m home!! Etter en sykt stressende reise morgen. Tuben var for full til meg, kofferten min, Marie og bagen min, så jeg måtte ta taxi til Liverpool Street station. Heldigvis for meg så var Marie en reddende engel og ble med meg, for jeg var passe nervøs der vi kjørte. Men jeg kom til stasjonen 2 min før toget skulle gå, jeg trykte på skjermen og Marie hev på penger og vips var billettene ute. Jeg Vi sprang mot toget, gav hverandre en klem før jeg sprang videre og inn på toget. På flyplassen var det kaos, og jeg hadde 1.4 kg overvekt, og måtte betale for dette(møkka Ryanair!!). Sikkerhetskontrollen gikk fint, og da var det bare å finne gaten og gå ombord i flyet.

På flyplassen i Haugesund stod mor å ventet på meg :) Så var det bare å kjøre hjem for å snu, før det var middag hos broremann og nisseungene :) Norah og tante Åse/Åsa(altså meg) hømte oss(gjemte oss) og leste bøker. Det var med andre ord sykt deilig å komme hjem :D

Tirsdag fikk jeg sove leeenge, i den fantastiske senga mi. Om kvelden satt jeg barnevakt og var med Vilde :D Idag har jeg vært å vaksinert meg med mot grisen så armen er øm, og jeg har vært på shopping med farmor. I kveld tok jeg turen til Kristin for å hilse på mine andre to nisseunger. Fytti de hadde vokst begge to! Eirik kom hoppende ut for å møte meg og Helenemor ble fort varm i trøya. En veldig koselig kveld :)

Julekortet fra Norah, Lars Christian, Tove og Lars Harald

Nisseungen Eirik


Nisseungen Helene


Posted by Picasa


2 kommentarer:

  1. hei åshild!
    høres ut som om du har hatt det fint i utlandet;)
    åssn er livet ellers i haugesund??
    lenge siden jeg har vært der nå, skulle nesten tatt meg en tur for å besøke folka, hvis dere fortsatt husker meg?

    gjett hvem? begynner på K og slutter på istian.

    god bless no stress!

    SvarSlett
  2. søte og nydelige nisseunger du har!
    <3

    SvarSlett