Sider

mandag 28. desember 2009

Sangglade og spillegale tanteunger

Første juledag var vi hos far til middag, kalkun stod på menyen også denne dagen. Veldig godt :)
Om kvelden/natten var jeg hos min kjære bror og svigerinne. Jeg fikk Queen sing star av Kristin til jul, og dette måtte selvfølgelig prøves ut. Jeg og Lars Harald gikk gjennom de fleste sing star spillene mine, og gav oss ikke før stemmen hans var ødelagt og Tove hadde lagt verdens beste sjokoladesnipper. De sjokoladensippene ønsker jeg meg til bursdagen(som forresten bare er en mnd til!), og jeg kunne levd på de! De er ubeskrivelig gode :D Men nok om de, *sikler*, etter sing star gikk vi over til BUZZ. Og da var det jul! Vi spilte jungelbuzz langt ut i de sene nattestimer, og jeg storkoste meg. Og jeg knuste de andre, så det gjorde jo saken enda bedre :) Det var et stykk lykkelig Åshild som la seg denne natten.

Andre juledag var det mor som inviterte til fest. Hele 14 stk var vi til bords, inkludert store og små. Hjort og dronning maud var det til middag denne dagen, og selv om jeg ikke smakte forskjell på hjort og oksesteik så var det veldig godt. Og jeg overspiste, som vanlig :p Fortsatt gira etter nattens spilling prøvde jeg å spre gleden over på de andre. Ikke like entusiastiske og konkuranse innstilt, men gøy likevel. Jeg tror pakken fra Kristin var like mye til henne som til meg, i og med at jeg ikke har playstation i London så ligger jo spillet igjen i Norge, men jeg har på følelsen at det ikke kommer til å være ubrukt :p Etter hvert kom også de små ned og ville være med på moroa. Jeg fikk tatt noen bilder, og jeg må bare si at de er ikke så spillegale som de ser ut på disse bildene :p ....men viss de er, så fraskriver jeg meg alt ansvaret xD





Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar