Sider

søndag 13. desember 2009

Svart senker natten seg.....



Lussekattene som jeg, Margrete(som er på vei til Kamerun nå!) og Harald laget i fjor.

Hihi, jeg har gått Santa Lucia idag(er det et begrep?). Uansett, ti på 8, da hele huset lå så søtt å sov i sine senger samlet TJ, Inger, Mette og meg oss nede på kjøkkenet. Mette hadde laget kakao, lussekattene var bakt på onsdag og varmt opp igjen idag. Alle hadde på seg hvite klær, og vi tok hver vårt laken rundt oss og glitter i håret. TJ hadde en telysestake med 4 lys på hodet, Mette holdt lys i hånden mens jeg og Inger tok hvert vårt brett med godsakene på. Stille listet vi oss rundt fra rom til rom for å vekke våre nydelige beboere. Tror de fleste syns det var veldig koselig, vertfall Inger H. Sitat: "Ååå, dette er den BESTE luciadagen jeg har hatt!". Magdalena derimot merket omtrent ikke at vi var der og sov bare gjennom det hele. Vi må nok ha vært litt av et syns der vi kom inn, skal prøve å få tak i et bilde så dere kan få se! :)

God 3.søndag i advent folkens, snart er det juuul!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar