Sider

tirsdag 4. mai 2010

Columbia Road, flower market

På søndag stod jeg for en sjelden gangs skyld opp til frokost. Selv om det er fantastisk god froksot her på søndagene så tror jeg ikke at det blir en vane fremover. Jeg og Marie kom oss på tuben, en time og vel så det etter vi hadde planlagt. Det regnet ute, men det gav oss bare en god grunn til å bruke regnjakkene våre :D Vi gikk av på Liverpool street og ifølge kartboka skulle det ikke være så langt å gå. London A-Z løy! Det var ganske langt, men vi fant fram til slutt. Det duftet deilig og det var masse mennesker. Langs markedet var det butikker som passet inn. Marie kjøpte f.eks noen super søte små blomsterpotter, som kan brukes til mye mer enn å ha blomster i da. Vi gikk gjennom markedet, så på alle blomstene og var innom noen av butikkene. Det var ikke så veldig stort marked, så vi ble fort ferdig, og i og med at vi ikke skulle ha noe. Så vi tok bussen tilbake, mot Oxford Street.
















Før så har vi alltid gått på Starbucks, men nå har v fått øynene opp for en annen kjede, Costa. Så mens vi satt helt fremme på bussen satt på utkikk etter en Costa. Jeg skulle akkurat til å si "Der er det en", men før jeg i det hele tatt fikk begynt på setningen ROPTE Marie "COSTAA!". Haha!! Resten av formiddagen ble tilbragt der, utrolig deilig å avslappende :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar