Sider

lørdag 1. mai 2010

Donald Duck, Rufus Sewell og Austin!

Onsdags kveld var sjømannsprest, Just Salvesen, på besøk her på K. Overskriften og reklamen for kvelden lød "Hva har Donald Duck lært meg om min kristne tro". Det ble en fin kveld, der Just snakket om mye bra, og det ble en fin diskusjon etterpå også. Og det som jeg syntes var aller best, ikke stygt ment mot Just, men vi hadde en utrolig god sjokoladekake som onsdagskake! Jeg tror jeg kunne levd på "Bodils sjokoladekake". *sugle*

På torsdag hadde jeg senvakt, så jeg sov lenge, spiste lunsj sammen med de som var på jobb, før jeg tok med meg "1000 things to do in London for under £10" opp på Starbucks. Der satt jeg med min Mango and passionfruit juice, Michael Jackson på øret og planla de siste to mnd i London. Noe av det som står på listen er;

¤ Battersea Park
¤ Tour the BBC
¤ Rollerdisco
¤ Kew Gardens
¤ Columbia Road. --> Her skal faktisk jeg og Marie imorgen! Et gigantisk blomstermarket.
¤ Pub i St. Katarines Dock
¤ Be an audience member
¤ London Zoo

Så det er jammen meg bare å kaste seg ut i det, det er faktisk mindre enn TO MND til jeg flytter! Iiiiiik!
Men da jeg skulle gå hjem fra Notting Hill bestemte jeg meg for å gå en annen vei enn den jeg pleier. Ja, jeg klarte å gå meg vill, og har egentlig liten peiling på hvor jeg gikk! Og grunnen til at jeg fant veien hjem igjen var at noe sa meg at akkurat der jeg stod hadde jeg gått for 15 min siden, bare at jeg gikk motsatt vei... Men det som var litt kult da, jeg så min første kjendis!! ...tror jeg da. Jeg gikk forbi en fancy restaurant, så inn, tenkte at han minnet om han i "A knights tale" og "The Holiday", så en gang til, og tenkte plutselig at det faktisk kunne være han!! Ellen Marie som jobbet her i sommer møtte han her på en cafè, og hadde i følge henne da, flørtete øyenkontakt med han. Beklager å måtte skuffe deg EM, men han satt på restauranten med en dame ;) Bildet er selvfølgelig tyvlånt...


Fredag er alltid en fin dag. Jeg og Marie hadde tidligvakt sammen, som betydde fredagsvask nok en gang. Men det betyr også god musikk, fredagsfrukt og fridagskvelden fri. Etter jobb sov jeg i flaut mange timer, før det var på tide med kinamat! Kinabuffeten ved Piccadilly er å blir den beste, nyyydelig! Da vi skulle ta bussen hjem opplevde jeg noe nytt, å bli sjekket opp midt på gaten ved et busstopp. Møt Austin:


Haha!! Utrolig hyggelig fyr, la det være sagt, men haha!

Idag, lørdag, har jeg nok en gang vært på shopping. Tør nesten ikke å skrive det en gang! Men jeg har holdt meg hjemme i kveld da :) Har sett min andre franske film på to dager, jeg er kulturell!

Imorgen kommer farmor og far! Gleder meg :D

God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar