Sider

tirsdag 11. mai 2010

Helg!

Dette innlegget skulle egentlig ha komt før innlegget fra Eastbourne, men det går ikke alltid etter planen ;)

På fredag hadde jeg plutselig en fridag! Hvem vet hvor den kom fra? Joda, jeg vet den er min så jeg lurer meg ikke til noe ekstra fri ;) Alltid gøy med fri! Men det er litt mindre gøy når en må spare penger. Jeg hadde hele £3 å bruke denne dagen. Og hva gjør en da? Jo da tar en med seg Anders, en bok og de £3 og går på Cafè Nero i High street Kensington. Der satt vi i flere timer, med hver vår bok. Jeg nøyde meg med den ene kaffen, mens Anders satte ny personlig rekord med 3 stk! Damen som jobbet der så ut til å ha et ekstra godt øye til han, og gav han dobble stempler. Haha, og når vi skulle gå sa vi begge hade, forskjellen var bare at han fikk en mye mer varmt hade tilbake :p Moro! :D

På kvelden var jeg så heldig at jeg ble invitert med ut på middag, på The Blue Elephant! Marie hadde fått besøk av tanten, Ingrid og onkelen, Fredrik. Vi bestilte Royal Menu til alle fire, og fikk utrolig mye mat! Også så god mat da. Forretter, hovedretter og dessert, litt av alt til alle sammen. Vi satt i flere timer å koste oss med all maten. Utrolig hyggelige og søte mennesker :) Takk for at jeg fikk være med dere, dere er god! :)

Lørdag sov jeg lenge, som vil si ingen alarm på! Deilig :) Fortsatt i sparemodus, så dagen ble tilbragt på K, der jeg så "Drageløperen". Makan til trist film... Seinvakt var vakta idag. Litt kjedelig å ha senvakt på lørdager, men denne lørdagen var anderledes. Jeg og Anders lagte sjokoladesnipper som Tove lærte meg i jula. Etterhvert kom Inger, Maya, Arve m.fl ned også. Vi tok noen runder med Sequens, og koste oss. Så det er slett ikke gæli å ha seinvakt på en lørdag når det er så mange flotte folk på huset :)

På søndager er det alltid flott froksot her på K. Jeg og Inger hadde ansvaret denne søndagen, og etter mye kaos, mye latter og litt panikk stod alt klart til servering til slutt. Dagen gikk fort, mye å gjøre, men vi hadde det gøy. Tøyde visse grenser, men disse tør jeg ikke å blogge om før etter jeg har sluttet ;) Haha! Kvelden ble brukt til å spise og å planlegge turen til Eastbourne.
En super helg vil jeg så absolutt si! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar