Sider

torsdag 13. mai 2010

London livet

Jeg må desverre innrømme at jeg har vært litt smålei livet her i London i det siste. Det er mye som skjer hjemme blandt venner og familie, også begynner arbeidet her å bli en minismule kjedelig. Men når jeg tenker på slike ting så kommer det solskinnsdager som dagen idag. Jeg var lenge oppe i natt sammen med Marie, vi så film og koste oss. Også kunne jeg sove lenge idag, før frokosten ble spist på Paul. Nå sitter jeg på rommet mitt med vinduet på vidt gap, solen skinner og jeg bare nyter tiden i stresslessen. Det er liksom de småtingene som gjør at året her i London er så bra! Det er hverdagstingene og heltene som gjør de små forkjellene. Det er en egen ro på slike dager, selv i en stor og stressende by som London. En ro som kommer av at du vet du kan gjøre omtrent hva du vil, du har muligheten, men også muligheten til å ikke gjøre noe som helst. På dager som dette vil jeg ikke hjem, da vil jeg bo i London for alltid! London, mitt vakre London.

Også må jeg jo bare informere om at i kveld skal vi ha indisk aften her på K. Et vennepar av Anne kommer og skal lage maten til oss. Han er sikh og hun er norsk, de har vært gift i mange år, og har flere barn. En av sønnene er skuespiller, og spiller blant annet i East is East og den norske filmen Isat. Også han tar turen innom i kveld for å snakke om hvordan oppveksten har vært. Mer om det, og forhåpentligvis noen bilder kommer senere :)

Ha en strålende fin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar