Sider

tirsdag 25. mai 2010

Verdens beste Eirik!

På torsdag satt jeg å småtrippet hele ettermiddagen. Jeg tror jeg så på klokken 50 ganger iløpet av en halvtime. Kristin og Eirik var på vei, til London!! Jeg hadde verken sett Kristin eller Eirik siden jul så jeg gledet meg noe helt enormt. Men jeg tenkte at Eirik sikkert kom til å være litt skeptisk til å begynne med. Jeg syns jeg så dem og sprang ut på fortauet, hånd i hånd kom de gående opp gata mi. Eirik så spørrende på Kristin før kan kom springene i mot meg, og kastet seg i armene mine! Han lovte at jeg skulle få klemme alt jeg ville på han hele helgen. Hehe! Utrolig godt å se de begge to igjen. Eirik var blitt stooor gutt, og hadde fortsatt snakketøyet i orden.
Vi gjorde ikke så veldig mye denne første kvelden da Eirik var trøtt. Vi spiste på en restaurant i avenuen, før vi prøvde oss på en busstur til byen. Vi var ikke komt lengre enn til Queensway da Eirik ville hjem å legge seg :)

Fredag hadde jeg fri, så jeg hadde hele dagen til å nyte sammen med besøket. Det var utolig fint vær, sommer vær! Vi var først en liten tur på Westfield, men Eirik ble lei etter at han hadde fått sitt :p Det han valgte ut var en politihatt med sirener i toppen! Og et kamera fra Disney butikken. Kristin ville se litt til i butikker så jeg og Eirik tok bussen til Holland Park.

Der møtte vi Marie, og gikk i lekeparken. Eirik var høyt og lavt, hoppet og danset. Sang og lo! Og han var utrolig lite redd, hopte fra tau til tau, jeg måtte lukke øynene flere ganger. Også sang han kaptein Sabeltann sangen. Etter det fikk Marie rollen som Langemann og det var både krokodiller og gull over hele lekeparken. Jeg derimot fikk rollen som Pelle...


Den nye politihatten var lenge på, og i varmen så var ikke det en bra kombinasjon. Da vi tok den av var gutten kliss våt i håret av svette :p Etterhvert kom Kristin til parken, vi lekte litt videre før vi tok turen til Panekake huset :)

Lunsjen gikk fort, og etterpå tok jeg og Eirik enda mer Londonbuss.



På kvelden tok vi bussen inn til Piccadilly for å gå på pizzahut og Haagen Dazs. Eirik ville ha jorbæris, men den jeg fikk var rødere enn hans, så han tok like godt min :p


Det var nok en litt vel lang frokost spør du Eirik på lørdagen. Men vi kom oss på en buss etterhvert. Målet i dag var verdens største lekebutikk, Hamleys! Med stjerner i øynene gikk vi gjennom alle etasjene. Eirik fant en Londonbuss og Teds garasje(fra postmann Pat). Også måtte vi jo finne noe til Helenmor :)



Vi tok så bussen hjem til Notting Hill området for å spise lunsj. Eirik var så fornøyd og opptatt av de nye lekene at alt han ville var å gå hjem til K. Og det gjorde vi. Vi lekte litt, pakket litt og lekte litt mer. Også fikk han hjelpe Langemann på kjøkkenet. Han var veldig flink til å hjelpe til, både med oppvask og oppkutting av agurk :)


Så var det på tide å si på gjensyn. Et utrolig fint besøk var over, men nå er det ikke lenge til jeg flytter hjem og kan være med de så mye jeg vil :D Hurra!!
Tusen takk for flott besøk Eirik og Kristin! Jeg har virkelig storkost meg :) Glad i dere begge to.

2 kommentarer: