Sider

søndag 9. mai 2010

The Mayflower

Vi går ikke så alt for ofte ut å spiser, men når vi gjør det så er det ofte fisk til middag her hjemme på K. Og torsdag var intet unntak, fisk i løk og paprikasaus fristet verken for meg, Marie, Anders eller Inger. Anders har i snart 10mnd snakket om en fantastisk hamburger på puben "The Mayflower" som ligger like ved sjømannskirken. Inger skulle bort til kirken for å låne kopimaskinen deres, og da passet det helt perfekt at vi andre hang oss på. Puben ligger litt gjemt vil jeg si, men den ligger perfekt ned mot Themsen.Det var visstnok fra denne plassen at skipet Mayflower ble sjøsatt. Uansett så er det en veldig fin pub, med ekstremt god mat. Ingen av oss jenter hadde vært der før så vi følte vi måtte smake på denne hamburgeren som Anders hadde snakket så varmt om. Anders valgte å prøve noe nytt å spennende, antilopebiff! Han sa det var veldig godt, men neste gang ville han tilbake til hamburgeren. Noe jeg skjønner, for den var utrolig god!! Og det var så mye! Jeg var kvalmenes mett etterpå og laget rare lyder hele veien hjem. En utrolig fin ettermiddag må jeg si, og puben anbefales på det sterkeste :)


Marie og Inger :)


Inger liker mat, London, mat, Themsen, mat og mat.
Også er hun utrolig SØT!

Yummy-yummy in my tummy!


:)


Søte Anders og antilopebiffen :)


Alt for gode og mette! Og da er KOS det eneste som hjelper, tro meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar