Sider

fredag 23. oktober 2009

Gatwick og lån av dysj :)

Igår var en hard dag på jobb, og lysten til å dysje var stor. Desverre så har vi fått noe i vannet her på K, slik at en frarådes og dysje før vi får tømt tanken og renset systemet. Der er ikke nødvendigvis farlig, men hvorfor ta sjansen? Så under lunsjen kom mange gode, og noen ikke fult så gode ideer om hvordan jeg skulle bli ren. Forslaget jeg gikk for var å reise ut til Anne i Kent og låne hennes dysj. Litt langt å reise alene(syns jeg da), så jeg fikk med meg Anders :)
Før vi reiste møtte vi Vilde og Annicken for å spise pizza med dem. De skulle på Les Miserables om kvelden så det gikk greit at jeg reiste til Kent. Jeg og Anders hadde kjøpt dagskort på tuben, slik at det skulle bli billigere, i og med at vi både skulle ta tube og tog. Men dette glemte Anders når han gikk inn på Holland Park tube station, så han brukte Oyster cardet sitt! Haha, han måtte dermed gå ut igjen for å få "stemple" ut, og så bruke travel card for å komme inn, IGJEN. Dette kostet han £4 ekstra! Haha. Men vi kom oss på toget og vi fant Anne ved New Eltham station. Nå skulle vi på biltur til Gatwick! Jippiiii! Anne sin sønn, Thor William hadde vært på ferie i Norge, og Anne skulle hente han på flyplassen. Og stakkar han, vi ble med :p Det er så syyykt deilig og digg å kjøre bil! Jeg tror jeg kunne kjørt natt og dag. Som den gentlewoman jeg er, lot jeg Anders sitte fremme med Anne, mens jeg nermest lå i baksetet og bare nøyt turen :)

Anders og litt av Anne


Da vi hadde hentet Thor William kjørte vi å kjøpte is, jeg og Anne fikk Ben & Jerry; Baked Alaska, naaam! Anders fikk en annen Ben & Jerry, også bestilte vi pizza.
Anne og min sin til venstre, Anders sin til høyre



Endelig hjemme hos Anne, og vi spiste oss gode og mette. Thor William ville dysje først, og da han gikk ut sa han: "Sånn at jeg får litt varmtvann iallefall". Haha, hvordan visste han at jeg dysjer leeeenge, og med godt varmt vann? :p Etter noen minutter(kremt) i en dysj med ufattelig godt trykk var det på tide å reise hjem til K igjen. Var ganske så trøtte da vi gikk nedover gata vår.


Anders på tuben, på vei hjem :p



Idag har jeg kjøpt meg ny jakke! Etter å ha lett hver dag etter en jeg så på mandag fant jeg den endelig igjen, i rett størrelse, hurra! Så nå har jeg ny blå vinterjakke :)
Vilde og Annicken reiste idag, vi sa hade på Oxford Street, men jeg fikk en melding etterpå at tuben hadde klikka og de måtte ta taxi :p Hmm, mon tro om de faktisk kommer seg hjem? Har vært veldig koselig og ha de på besøk. Det eneste som har vært dumt er at jeg har hatt veldig lite tid til dem... Men får håpe de kommer tilbake en gang, så skal jeg gjøre det godt igjen :)
By the way, besøk! Mor, Inger Synnøve og jentene kommer på besøk i slutten av februar, DET blir kos. Tor Jarle kjenner Inger Synnøve, så han synes det var veldig koselig :)

Nå er det seinvakt og Marie(offcourse) som venter :)
Have a wonderfull weekend! See you :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar