Sider

lørdag 17. oktober 2009

Nytt innlegg på kommando!

For tiden er det radarparet Åshild og Marie som regjerer på K. Vertfall føles det slik, jeg og Marie har jobbet sammen siden onsdag, og skal fortsette med det fram til søndag! Dette er en veldig positiv ting forresten, jeg liker veldig godt å jobbe med Marie(må skrive det siden hun leser bloggen :p) Haha! Naida, jeg føler vi jobber veldig godt ilag, hun får meg til å jobbe effektivt, mens jeg lærer henne at det går fint å ta en liten pause inni mellom :)

Her er det såkalte radarparet, meg og Marie :)

Men uansett, på jobb idag kom det plutselig fra Marie: "Åshild, du må oppdatere bloggen din snart". Ehh, unnskyld? Det va rette personen som snakte! Men jaja, blir jeg kommandert så blir jeg det. Men grunnen til at jeg ikke har oppdatert på egen hånd er at det ikke skjer så veldig mye for tiden.

Vi hadde filmkveld her på huset på onsdag. "Notting Hill" var et selvklart valg, var utrolig morsomt å se gatene rundt i nabolaget på film :) Boller og kakao var det også, og mange av de fastboende kom, pluss noen utenfra. Vi skulle egentlig ha det ute i bakhagen, men halve K ligger sjuke for tiden, så det ble i stuene istede. Uansett, så var det en veldig koselig kveld :)

Idag har jeg hatt seinvakt, men istedefor å gjøre noe London-spennende ting, så har jeg holdt meg på K. Igår fikk vi nemmelig lønn, og det var stor fare for at mye av den forsvant viss jeg stakk nesen utenfor. Jeg får jo besøk på søndag(av Vilde og Annicken), og da må jeg jo ha litt penger, slik at jeg vertfall kan late som jeg er en del av gjengen når de shopper for tusenvis av kroner :p Pundet er forresten ekstremt lavt for tiden! Noe som er veeldig bra, alle dagene utenom torsdag, da dette er lønningsdag og lønna blir gitt ut i kontanter. Men tilbake til dagen idag, siden jeg holdt meg inne hadde jeg tid til å fullføre prosjektet mitt som jeg har holdt på med nå i over en uke(!!): rydde rommet mitt. Jeg regner med at besøket mitt vil se rommet, litt flaut viss det da ligger hybelkaniner på størrelse med en elefant rundt omkring. Men rommet er nå ryddet og vasket, og klart for "inspeksjon". :) Jeg gleder meg!!

Og nå er det sikkert, tante Ingeborg, Onkel Arne og Thomas kommer en snartur i november, så kommer min kjære søster noen dager etterpå. Dette blir gøy!! Jeg og Kristin skal på musikal, vertfall en, så får vi se om vi klarer å presse inn en til :) We will rock you er den utvalgte. Jeg har også fått i oppdrag av de andre å se etter noe spennende, men hva vil de like? Kanskje jeg skal sende de på We Will Rock You også :)

Hører mange av dere der hjemme også er syke, det er ikke bra! Men det er vel kanskje typisk for denne årstiden? Dere må uansett ha god bedring :) Og til dere som er frisk som en fisk, NYT HELGA!! :D

2 kommentarer:

  1. Haha! Godt innlegg, Åshild!
    Takk for oppdatering :D
    Og virkelig DITTO - liker veldig VELDIG godt å jobbe med deg!!
    Hvis du har hybelkaniner som elefanter, har nok jeg som den største hvalen..
    God nattaklem fra en fast leser av bloggen din og kommandør
    <3

    SvarSlett
  2. Heia!
    Eg fant ut her ein dagen at eg hadde musta mailadresså di, så sendte deg ei melding på Face. Så vett du d. Og eg tippe at mine hybelkaniner e større enn dine va, for å sei d sånn...

    SvarSlett