Sider

lørdag 31. oktober 2009

Uka som gikk... så altfor fort!

Tirsdag hadde jeg fridag, og denne fridagen ble tatt imot med stor glede! Det gjør vel egentlig de fleste fridagene, men never the less. Anders og jeg leide "Angels and Demons" og gikk på Tesco for å kjøpe filmsnacks. I og med at det var midt på dagen tok vi oss den friheten å se filmen i tv-stua på K :) God film, men Anders sa at det var veldig mye som var tatt bort og gjort om i forholdt til boka, så jeg tror filmen var bedre for meg som ikke har lest den.

På onsdag hadde jeg og Inger vært i London og på K i 4 mnd! Dette ble feiret på ingen måte. MEN vi gjorde noe vi hadde utsatt i nesten 4 mnd. Jeg gikk rundt hele dagen med klump i magen og skjelvende hender. Vi tok turen opp til nr 73(vi bor i 52) og registrerte oss hos legen. Eller det vil si, vi prøvde. Vi har prøvd en gang for lenge siden, men fikk ikke lov, men så snakte Anne og TJ med de, og da skulle det være ok. På onsdag fikk vi skjema vi skulle fulle ut, så bytta de resepsjonist mens vi fylte disse ut. Og da var det plutselig ikke ok lengre, og de var tydelig irritert på denne Mr Larsen som ikke ville gi seg. Haha! Så for andre gang måtte vi gå uregistrerte tilbake til K. Men heldigvis var Anne på huset, og litt små sint ble hun med opp, og etter at den ene hadde ringt på den andre fikk vi registrere oss. Så nå må jeg tisse i et glass og komme tilbake til registrering undersøkelse 9.november. Stakkar den personen som skal jobbe med meg den dagen, jeg kommer til å være helt vraak!
Kvelden kom og da arrangerte staben eldrebingo på huset :) Folk var veldig kreative med utkledningen, og noen levde seg mer inn i rollene enn andre. Marie og jeg var bingovertene, det vil si at jeg rullet bingohjulet og Marie ropte opp tallene. Fine premier var det også, gavekort på forskjellige ting. For eksempel "Måneskinnstur i Mewsen sammen med Anders", "Frokost på senga av Susanne" og "Nattasang av Marie". Vi hadde også diverse andre premier, Tor Jarle vant blant annet en rosa dametruse som noen hadde vært så snille å donere :p Veldig fin og velykket kveld med flotte fastboende ! :)

Jeg skal bli mamma!! Sammen med Marie skal vi adoptere to fisker. Men adopsjonen er utsatt en liten stund, tror kanskje dyrebutikken er litt konservativ og ikke vil at fiskene skal ha to mødre. Vi var i dyrebutikk torsdags kveld, vi fant bolle og de to fiskene vi ville ha, eller de som vi følte hørte til vår lille familie. Men når vi skulle betale fikk vi beskjed om at vi først måtte kjøpe bollen, så vente 24 timer for så å komme tilbake å kjøpe fiskene. Videre sa damen at hvis vi skulle ha den minste bollen(som var gigantisk) så kunne vi bare ha en fisk oppi, og det kunne ikke være en gullfisk. Årrh! Er det mulig?? Så barn/fiskeløse måtte vi gå fra butikken. Fiskene skal forresten hete Cadbury og Toast. Navnene er ettersom jeg alltid spiser sjokoladepålegget Cadbury, og Marie alltid spiser toast. Vi druknet sorgene våre på Whole Foods før vi møtte Anders for å se "This is it". Media har kommet med blandet kritikk på det siste fra Mischael Jackson. Noen mener den kun er for blodfans, og det kan jeg si meg enig i. "Lite" omtalte den som en dokumentar som kanskje hadde komt med som ekstra materialet på konsert DVDen, dersom MJ hadde levd enda. Og dette betalte jeg £11 for! Jaja, alltid kos å være på kino. Hehe, etterpå var jeg og Marie innom toalettet, og det er farlig mye tull på offentlige dametoaletter. Og Marie faller for det! Hun kjøpte "Chewing Toothbrush" fra en flott maskin. Detta var altså gummi tannbørste hode, med noe som skulle minne om tørr tannkrem i midten. Utrolig morsom opplevelse å ha dette i munnen :p

Den siste uken har vært den store kveldsuken. Jeg og Marie(og Anders, noen kvelden) har spist kvelds på kjøkkenet så og si hver kveld. Utrolig koselig! :) Mat er godt!

Idag(fredag) klarte jeg å sove helt til 13.00!! Jeg måtte sjekke klokken på begge mobilene for å se om jeg så rett. Så lenge og så godt tror jeg ikke jeg har sovet siden jeg bodde hjemme. DEILIG!
Akkurat nå sitter jeg og Marie å nyter natten, London og livet på rommet mitt. Imorgen skal vi nyte Londonlivet på cafè :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar