Sider

søndag 11. oktober 2009

Høsten er kommet til London

Vi gikk inn i Oktober 11 dager siden. Oktober er selve høstmåneden synes jeg, da bladene blir gule, oransje og røde. Det blir kaldere så støvletter, tykke jakker, skjerf og luer kan finnes fram. Veldig koselig! Selv om det regner litt hver dag, så gleder jeg meg til det regner skikkelig en kveld, og vi kan sitte inne på K med varme tepper, tente lys og te med honning i. Te med honning må jeg forresten si at jeg synes er undervurdert! Fytti det er jo knall godt :)
Bare det ikke regner på onsdag, da skal vi nemmelig vise Notting Hill filmen med Julia Roberts og Hugh Grant på storskjerm ute i bakhagen vår. Kakao og boller blir det også :)
Før idag var jeg en liten høst-tur i Holland Park, legger ved noen dårlige mobilbilder fra turen :)
Ha en stråålende søndag alle sammen!


3 kommentarer: