Sider

søndag 11. oktober 2009

Good morning Baltimore, Haugesund and London!


Torsdag 1.okt: Hairspray med søte Marie. Dette var andre gang jeg så denne musikalen. Billettene var kjøpt på billig salg, så vi havnet heeelt bakerst, helt på toppen :) Men etterhvert fikk vi flytte litt lengre frem, og fikk fantastiske plasser. Forestillingen var like bra som forrige gang, og jeg storkoste meg! :D I forhold til Grease fiaskoen tidligere i uken var det ett stk lykkelig Åshild som gikk ut av teateret denne kvelden :)

Lang helgen 2-6 okt; HOME, SWEET HOME! Jeg landa i Haugesund fredags kveld, der stod Lars Harald, Tove og lille Lars Christian å tok imot meg. Søte LC hadde vokst en hel del siden sist ja! Turen gikk hjem til Vormedal der Kristin stod på "Velkommen hjem" skrevet på et tørkepapir :p Mor hadde laget pizza, og etterpå gikk turen til Vilde :)
Lørdag kom tanteungene på besøk. Det var så sykt godt å se de igjen! Eirik var skeptisk i 5min, mens Norah og Helene trengte litt lengre tid, men det gikk fint :) Var innom hos farmor en liten tur, før jeg og Vilde gikk til Stine og Inge. Der var også Annicken og Synnøve :D Kvelden endte i byn på mat-tur, og der møtte jeg tilfeldigvis Gjertrud. Når hun fikk øye på meg, så det ut som om hun så et spøkelse! Haha. På søndagen var jeg på gudstjeneste, så fikk vi middagsbesøk av hele familien. Så gikk turen til tante Ingeborg og Onkel Arne, som kanskje tar turen til London i november :D Jeg var så innom Elise og hilste på Kristin og Margrete. Elise sa noe ganske morsomt, i desember er jeg i England, Maria Melk er i USA, Margrete reiser til Kamerun og Kristin befinner seg i India!! Verdensvante jenter ja. Julie var den siste jeg hilste på denne kvelden. Mandag var jeg hos tannlegen, skrekk og gru! Så var jeg innom jobb(ja Økonomisko blir fortsatt sett på som jobben min :p), så var det middag hos mormor. MmM, tørrfisk!! NAM! Mormor hadde strikket sokker til meg <3

Eirik og Lars Christian <3

Jeg er forresten blitt pub avhengig! Det første jeg gjorde da jeg kom hjem på K, var å spørre om noen ville bli med på pub. Og jammen er det flere pub avhengige mennesker her på huset, for pubtur ble det :)

Onsdag 7.okt: Dirty Dancing med Julie og Tor Jarle. London, I'm back! Woho, jeg elsker denne byen :D Forestillingen var veldig bra, men filmen er uten tvil bedre :) Litt morsomt at nesten hele salen hylte og klappet da replikken: "Nobody puts Baby in a corner". Haha! TJ hadde ingen forhold til verken filmen eller musikalen, men synes den var bra. En koselig kveld:)

Torsdag 8.okt: Åshild på middagsvakt + Anders på seinvakt = ting tar tid! Fiskemiddag til 40stk ble laget, og en meget god en om jeg får si det selv. Ryddingen derimot, fytti! Verken jeg eller Anders er kjent for å være effektive, men det er som oftest Anders som får skylden for det :p haha! Kvart på 8(30min etter jeg egentlig var ferdig) takket jeg for meg, Anders hadde holdt på å rydde etter middagen helt til kvart på 9!!

Kristin kommer på besøk 29.11-2.12 forresten! Jippi pippi! Det blir så syyykt gøy :D Gleder meg kjempe masse :)

Fredag 9.okt: Åshild på seivakt + Anders på ekstra jobbetid = ting tar tid! Anders jobbet ekstra for å lage en kake til et bryllup. Mette sa han skulle dobble oppskriften, det skulle sikkert holde. Resultatet ble 3 runde kaker + 3 kaker i små ildfaste former. Som igjen resulterte i at vi kunne gomle sjokoladekake! NAM! Vi puttet melkesjokolade ned i den varme kaken, og drakk melk. Kan en få en bedre fredags kveld?



NAMNAM!

Lørdag 10.okt: Opprinnelig plan: dra til Oxford. Men ting går ikke alltid som planlagt, vertfall ikke dersom det kreves tiltak. Formiddagen ble tilbrakt i mitt 3.hjem, Westfield. Men idag hadde jeg med meg to søte jenter, Maya og Margaret :) KOSELIG! Ellers har jeg daffet rundt på K, rommet mitt er endelig ryddet, så kom på besøk nå, før det blir rotete. ...oups, too late ;)

Imorgen/idag er det søndag, og det betyr søndagsfrokost! Rundstykker, eggerøre, brunost m.m :) Søndag 11. okt betyr også at det er 7 dager til to av mine aller beste kommer på besøk. Vilde og Annicken skal oppleve London sammen med meg i noen dager :) Det blir veldig koselig :D <3

1 kommentar:

  1. Så utrolig koselig å lese om hjemturen og om de siste dagene på K. Du er knallgod, Åshild. Gleder meg til å møte Vilde og Annicken! Nattaklem
    <3

    SvarSlett