Sider

lørdag 31. oktober 2009

What a crazy night!

Folk på K er ikke sanne! Verken fastboende eller stab. Når jeg blogga forrige innlegg satt jeg og Marie på rommet mitt, klokka var vel nærmere 3 på natten. Så kom Marie på at Mette skulle reise til Norge, og jeg visste at taxien skulle hente henne hal 4. Så Marie lagde en flott plakat der det stod "God tur hjem til mor!". Vi stilte oss opp på utsiden av huset, og det var en meget overrasket reiseklar Mette som kom ut døren. "Dere er gæærne!". Haha. Så vi vinket til henne mens taxien kjørte ned gata :)

Når vi kom opp igjen var klokken nesten 4. Men ingen av oss var spesielt trøtte, så vi fortsatte vår lille hyggestund på rommet mitt. Vinduet stod oppe og plutselig hørte vi en kjent guttestemme fra gata. Alexander, Maya og Margaret hadde vært ute, og nå kom de tydeligvis hjem. Marie og jeg hopte nesten ut av vinduet og fikk kommunisert litt med dem. Før vi visste ord av det stod alle 3 midt på gulvet på rommet mitt. Alle hadde svart sminke klint ut over ansiktet. Alexander hadde tatt med en gave til Marie, og den neste halvtimen ble en interessent en. Sist jeg så på klokka var den vel ti på 5, etter det husker jeg heller lite, noe som må bety at jeg sannsynligvis var trøttere enn jeg egentlig trodde. Halv 11 ringte den norske mobilen min, min kjære søster, Kristin, lurte på noe med en iphone, kan ikke tenke meg at jeg var noe til hjelp :p Men jeg våknet vertfall, og nå er jeg klar for hva lørdagen og London bringer!

Ha en strålende lørdagsformiddag alle sammen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar