Sider

tirsdag 13. oktober 2009

Tirsdags kos i Covent Garden

Idag har jeg seinvakt, som betyr at jeg har hele formiddagen fri. Og idag har jeg gjort noe veldig koselig! Først sov jeg lenge, og bare døste i senga mi, før jeg og Kari tok tuben til Holborn. Vi skulle møte Maya i Covent Garden for å spise lunsj. Egentlig litt merkelig, men det var første gang jeg gikk skikkelig i Covent Garden, jeg gikk for første gang gjennom for kun to dager siden. Men jeg skjønte jo at jeg hadde gått glipp av noe. Tor Jarle sa før vi gikk at Covent Garden var den plassen du gikk for å tilfeldigvis møte på naboen din fra Norge. Mye turister med andre ord. Men Maya går på skole i dette området, så hun visste om koselige bakgater. Og jammen meg fant hun en utrolig kul og koselig en, veldig fargerik var den også! Vi satt oss ute å bestilte pizza og salat, og mens vi satt å beundret de fargerike husene fant Kari ut at Monty Python hadde bodd i det ene! :p Fin dag med fine jenter :)

2 kommentarer: