Sider

mandag 5. april 2010

April, april!!

Torsdag 1.april. Jeg gjentar, første april. Rett etter en har stått opp så er det ikke så enkelt å huske akkurat det. Jeg og Marie hadde tidligvakt, så vi gikk ned til kontoret sammen. Siden det var påske så var frokosten flyttet til 9. Det gjorde at de på kontoret var på jobb før oss. Da vi kom ned sa TJ til oss at vi måtte lese oppslaget som hang i gangen. Der stod det at styret hadde vedtatt at vi skulle få nøkkelkort til hoveddøra på K, og at pga sikkerheten vår måtte vi være inne innen 23.00 på hverdager og 24.00 i helgene. Viss vi kom for sent måtte nattevakten komme å låse oss inn og dette måtte vi betale £2 pr gang. Jo mer jeg leser til sintere blir jeg! Hvordan kunne de bestemme noe slikt uten å snakke med oss i staben først. Marie springer inn til TJ og roper, "Det e første april, det e første april!". Fortsatt ikke helt med går jeg etter henne inn på kontoret og etter et par sekunder skjønner også jeg at det er aprilsnarr :) Haha!!
TJ lurte også Mette, så alle var veldig med på å lure han på en eller annen måte. Mette fikk ideen om lure han til å tro at han hadde fått en gratis frokost på favoritt cafèen "Paul". Med stempel fra Paul på arket og konvolutten ble brevet med referansenr levert i postkassen til TJ. Først dagen etter da han fortalte dette til oss gikk det opp for han at han var blitt lurt! Haha, lurte deg!!

1.april var altså en morsom dag her på K :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar