Sider

tirsdag 13. april 2010

Hvor kommer alle disse tingene fra?

På torsdag reiser hjem til Haugesund! På ferie vel og merke, og ikke for godt som det kunne se ut på facebook statusen min xD Uansett, når eg skal reise et sted så må man alltid pakke. Og når en i tillegg flytter hjem fra London om litt over to mnd så må en nesten pakke ekstra mye og ekstra godt når en skal hjem på helgetur. Problemet er bare at det å pakke er så forferdelig kjedelig! Jeg begynner, og er ganske flink, men så faller konsentrasjonen bort. Og en ting jeg lurer veldig på, hvor kommer alle disse tingene fra?? Jeg har uendelig mye ting på rommet mitt. Og jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal få alt med meg hjem når jeg flytter i juli. Jeg har vært ganske opptimistisk lenge. For Margrethe tok litt med seg for meg på søndag, så får jeg ca 25kg med meg nå til helgen, så kommer far og farmor i mai(gleder meg), Kristin, mor og Eirik kommer i slutten av mai, og når jeg reiser hjem får jeg 2x25kg. Men likevel, jeg skjønner ikke hvordan dette mattestykket skal gå opp? Og jeg kan si dere det, det er nemmelig ikke bare klær og sko, det er faktiske ting, ting som jeg gjerne vil ha med meg videre i livet. Både som minne om London, og bare for jeg gidder ikke å kjøpe nytt :p Tror kanskje jeg må etterlyse noen som vil komme over en snartur for å hente en koffert eller to, noen frivillige, søte sjeler der ute? :D
Men jeg vil leve i håpet, dette skal gå, det må det bare :)


Kofferten og bagen, begynner å bli litt fulle ;)

Ellers har jeg ommøblert rommet mitt :) Fikk litt større plass, eller det føles iallefall som det... Og ja, jeg er fortsatt uten seng! :) Men nå skal jeg hjem til min(som egentlig ikke er min, men Kristin sin) store, gode, deilige dobbelseng!! ;D



Har fått ca 10 mail fra Ryanair som minner meg på at jeg må sjekke inn. Alle vet at en ikke tuller med Ryanair, så jeg får vel heller gjøre det ;)
Haugesundere; me sees på torsdag!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar