Sider

torsdag 15. april 2010

Matkos på rom 25!

Mat er en viktig og stor del av livet mitt. Det er lite som er så koselig som god mat og en film i sofaen. Eller sengen som det har blitt dette året :) Jeg har møtt mine sjelevenner når det kommer til kjærligheten til mat i Inger og Marie. Jeg og Marie har hatt mange fine matstunder dette året. Det som tar kaken(haha!) er helgen i Southampton, men vi koser oss mye i hverdagene også. Tirsdags kveld var en slik dag. Først var vi ute å spiste fantastisk formiddagsmat på Paul, med drikke fra Starbucks. Og om kvelden hadde vi breadsticks, litt snop og ikke minst jordbær. Vi spiste jordbær med sukker og fløte, og det som virkelig var høydepunktet var jordbær med sjokoladeglasur på! Det tror jeg er noe av det beste jeg har smakt. Vi kan det å kose oss ja :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar