Sider

mandag 26. april 2010

Mamma Mia!

Jeg må innrømme at askeskyen har vokst litt på meg. Den stoppet meg fra å komme hjem til venner og familie, men jammen har jeg fått flotte minner her i London til gjengjeld :) På mandag var det en lærergjeng som egentlig skulle på Mamma Mia, men som ikke kom seg over dammen. 28 billetter som var verdt langt over £50 ble solgt til £15!! Så etter at vi hadde feiret Julie i parken gikk jeg og Maya for å møte Marie. Vi var en hel gjeng fra K! Det var super gøy, enda bedre enn forrige gang ;) Under ekstra nummeret tok hele gjengen av, TJ var først av alle opp av stolen! Vi andre følgte hans eksempel og vrikket på både det ene og det andre. Vi sang, eller nesten brølte, dansa, klappa og lo! Jeg storkoste meg :) Fikk tatt et bilde på bussen til teateret og et rett før....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar