Sider

søndag 18. april 2010

Frihelg med sol og varme

Lørdag våknet jeg til strålende sol og 16 grader i skyggen! Jeg og Marie gikk en tur på tesco og kjøpte jordbær, druer, brød, vin, breadsticks, mango og oliven før vi tok turen til Holland Park. Solen skinte og varmet noe helt sykt, det var rett og slett sydentemperatur i solen! Jeg ringte hjem til min kjære storebror som ble 29 år og 365 dager, midt i parken satt vi og sang den norske bursdagssangen! :p Var godt å høre stemmen hans, skulle så gjerne vært hjemme :) Men de hadde det bra, han koste seg og det er det viktigste ;)
Vi koste oss med all den gode maten, før Marie sovnet og jeg lå å hørte på musikk :)






Etter nesten 4 timer i parken tok vi bussen til Westfield. Eneste grunnen til det var at Marie skulle kjøpe en DVD. Etter nesten to timer gikk vi hjem, uten noen DVD, men med hver vår bukse(som forresten er lik) og hver vår nye sommerjakke :D Haha, Westfield er en farlig plass ;) Men hey, jeg har nå en ny bukse, som det alltid er bruk for, og en fin sommerjakke. Gir meg heller et klapp på skulderen jeg ;)

På kvelden var Anders, Marie, Mette og jeg på "Politipuben", eller Ladbroke Arms som den egentlig heter. Men den ligger med politistasjonen, derfor Politipuben ;) Vi spiste utrolig god mat, Mette og Anders hadde biff, mens jeg og Marie hadde kylling i parmaskinke med ein fantastisk blanding av ris og sopp til. Det var rett og slett nydelig! Etter middagen gikk turen opp til puben "vår", Churchill Arms. Marie og Mette satte seg ved baren, mens jeg og Anders fikk et lite bord i hjørnet :) Nå som det nesten er sommerstemning her så er Pimms helt fantastisk! Med frukt i og isbiter, NAM! Anbefales virkelig ;) Jeg og Anders rulset hjemover før de andre to, haha, sykt morsomt, mens vi går ser begge inn i et stuevindu, og Anders glemmer med det å se hvor han går... Og plutselig var det en stolpe med skilt på rett foran han, som han da gikk rett i! Haha!!

Fin kveld med flotte mennesker :D

1 kommentar: