Sider

tirsdag 6. april 2010

Hjertelapper og knekt seng!

Da jeg var ferdig på jobb igår kveld gikk jeg opp på rommet mitt, og der lå det 7 søte lapper strødd på sengen min :) Lappene var fra Marie, og grunnen var at jeg hadde lagt en fint, om jeg får si det selv, fotomontasje til den nye pcen hennes. Så der kan dere se, det lønner seg å være snill, for da får du søte lapper tilbake :)



Men ikke tro at kvelden var over der nei! Jeg hadde sagt til Marie at jeg kunne hjelpe henne med å laste ned et bilderedigeringsprogram. Og da jeg skulle forklare henne om programmet var hun i en helt annen verden, opptatt med å sende meldingen til fjotten Anders på rom 19, så hun hørte ikke etter på hva jeg sa. Så naturligvis ble jeg litt småirritert og sa at da fikk hun klare det selv. To minutt etterpå hørte jeg "Åååshild, kan du hjelp mæ? Æ har gjort no med bilde, og nå angre æ". Fortsatt litt småfurten trampet jeg bort til sengen, smilte og satt meg i sengen. I det rumpa mi treffer min kjære seng kommer det først et *knekk* for så et *hyl* etterfulgt av *hahahahahaha*. Knekk lyden var fra sengen, hylet kom fra meg og latteren var vel mest fra Marie. Min kjære seng var dø! Egentlig så ble den vel drept? Men den var skikkelig knekt, dere kan selv se det på bilde her:

Så ja, jeg skylder på Marie og Anders, og sørger over senga mi(som forresten var en av de nyeste gjenstandene på K). Men dere fortsatt ikke tro at kvelden var over enda. For jeg kunne jo ikke sove i sengen i natt, så senga måtte ut! Etter 23.oo skal det være stille på huset, ikke så lett når en stor seng skal fraktes i trange ganger av fnisete jenter(les: Marie). Først ut av rommet mitt, så ned trapp nr 1, halveis opp trapp nr 2, for så ned igjen. Så skulle vi sette den innpå bade til Julie, men der gikk den ikke inn. Så vi gikk ned trapp nr 3, inn dør nr 2. Planen var nå å sette den i gangen til Anders og Inger, men for å få den rundt hjørnet måtte vi halveis inn på rommet til Julie. Klokken var vel nærmere halv 1 nå, og Marie fniste like mye, jeg lo og hysjet om en annen. Til slutt ga vi opp, og da stod sengen midt i veien, ingen kom hverken inn eller ut. Så da ble Anders løsningen. Anders kom, hjalp, men det gikk fortsatt ikke. På dette tidspunket var både jeg og Marie gjennomvåte av svette og tårer. Til slutt banket vi på hos Ikram som har et helt 4-sengsrom for seg selv denne uken. Hurra, endelig et sted den teite senga kom inn! Så nå står den fint på rom 15, midt på gulvet :) Og jeg har ligget på gulvet i natt, men på madrassen da... Du tenker kanskje at vi kunne ha delt sengen opp? Hehe, joda, tanken var der, men senga var ny i desember så jeg tenker at den burde ha tålt litt mer, og at vi kanskje kan klage på den. Og da er det litt dumt å ødelegge den enda mer ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar