Sider

mandag 5. april 2010

Julie :)

Torsdags ettermiddag stod jeg på Liverpool street og speidet. Jeg speidet etter et ansikt jeg ikke hadde sett på over et halvt år! Og plutselig var hun der, rett foran meg, like søt som vanlig. Bare med en annen farge på håret denne gangen, Julie!! :D
Vi tok tuben hjem til K og fikk sjekket henne inn før vi tok turen til Piccadilly, sammen med Marie. Alltid koselig når de vennene fra hjemme i Haugesund blir kjent med de fra London :) Vi gikk på kinarestauranten, og jeg synes det er rart at de ikke kjenner oss igjen, og enda rarere at vi ikke har blitt VIP kunder! Uansett, maten er like god hver gang. Etter at vi hadde spist omtrent alle frityrstekte sesambrødene de hadde, og jeg hadde trykt i meg nok kjøtt til å få vegetarianere til vri seg satte vi kursen mot Notting Hill. Churchill arms var neste stopp! Jeg og Marie introduserte Julie for Pimms, men uten hell. Jeg tror Julie er den første personen jeg har møtt som ikke liker Pimms. Vi koste oss til stengte før vi tuslet hjemover til K.
Fredagen hadde jeg tidligvakt, så Julie tok bussen til Oxford Street og fikk handlet litt mye der :) Hun kom hjem igjen akkurat i det jeg var ferdig. Nå skulle det klippes! Håret mitt altså... Stakkars håret mitt har gått fra å bli klipt annen hver måned til hvert halvår! Så når privatfrisøren min blir flydd inn så må jeg jo utnytte det :) Siden badet som jeg deler med Marie og Susanne knapt nok har plass til en person så måtte vi bruke boilergangen som frisørsalong. Og det ble litt av en hårball som lå igjen på gulvet, tok bildet av det, men det ble litt for ekkelt å legge ut.... Men håret ble klipt, samme frisyre som alltid, bare 10(!)cm kortere :D Hodet mitt svevde etterpå.
Så var det tid for mer shopping! Westfield var neste stopp og både jeg og Julie fikk shoppet litt fra oss. Da vi var ferdig på den n`te butikken var vi rimelig lei begge to. Noe som paste bra siden det var påskevandring på K. Middag ble det etterpå, nydelig taco hvor vi begge forspiste oss, og jeg gav restene til Anders-bossbil :) Resten av kvelden ble tilbragt på rommet mitt, og vi jabbet i vei som alltid. Vi ble enige om at Julie skulle ta tuben litt over 7 neste dag, og at jeg skulle følge henne. Lørdag, klokken 07.01, fortsatt ingen Julie. Jeg går opp å finner henne trygt under dyna! Litt forvirret og litt stresset gikk vi til tuben, heldigvis hadde vi beregnet litt ekstra tid, så alt gikk fint :) Tusen takk for et veldig hyggelig besøk Julie!! Alltid gøy å være med deg, jeg storkoser meg rundt deg :)
Siden ingen av de 3 bildene jeg tok mens Julie var her ble spesielt bra legger jeg ut et som ble tatt rett før jeg reiste her til. Legg merke til hvor sommerbrun Julie er i forhold til meg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar