Sider

tirsdag 27. april 2010

Ice skating!

Denne helgen har jeg hatt jobbehelg, senvakt på lørdag og tidlig på søndag. Det var utrolig stille og kjedelig på huset på lørdagen, men jeg var snill og bakte sjokoladesnipper til de som holdt seg hjemme :) Søndag etter jobb var jeg super gira til å finne på noe gøy! Og når man bor i London så er virkelig ikke det noe problem. Ida, Marie, Ikram og jeg tok turen opp til Queensway der de har en egen hall for bowling, pub, ice skating og spill. Denne kvelden valgte vi å stå på skøyter. De fleste av oss var nok litt shaky de første metrene, men gamle kunstner kom jammen meg fram etter hvert, og ingen av oss falt! Selvfølgelig var det noen andre som var der og viste seg skikkelig frem, men hun ene gikk rett på trynet, så det var litt gøy, ikke vondt ment! ;) Litt rart å stå på skøyter midt i april, men for all del. Vi koste oss alle sammen, lo masse og hadde det veldig gøy. En veldig fin søndagskveld vil jeg si :)


Ikram og jeg


Ida og Marie :)


Ida gjør seg klar!


Gjengen :) Marie, Ikram, Ida og jeg


Haha, klar, ferdig-gå!


Jeg og hjertevennen min :)


Flinke Ikram!

Jeg, Ida og Ikram :)



Balansen er litt på tur...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar