Sider

søndag 18. april 2010

Oh herlige søndag!

Ida våknet jeg av at Marie kom inn på rommet mitt halv 7!! Ja du leste rett! Ikke vet jeg hva hun skulle, hente noe eller? Uansett, når hun først var her, og jeg var våken begynte vi å snakke, selvfølgelig.... Hun skulle til Bath med Anders og Maya, så de skulle reise tidelig. Heldigvis fikk jeg sovnet etter at hun hadde gått, og jeg sov leenge :D Våknet av at Mette sendte melding om jeg ville være med i parken en tur. Ja, det er fortsatt fint vær her :D
Det er sååå deilig å ligge på pleddet i parken og kjenne at solen steiker i ansiktet. Ekstra deilig blir det også når det tikker inn melding fra mor om at det snør og hagler hjemme i Haugesund!
Vi nesten to timer før Mette gikk for å møte TJ på cafèn i parken. Også jeg ble invitert bort etterhvert :)

Idag har mitt minste tantebarn og fadderbarn bursdag, Lars Christian blir 1 år! :D Hipp hurraaa!!
Rart å tenke på at iløpet av det første leveåret hans så kan jeg sikkert telle på to hender hvor mange ganger jeg har sett han! Jeg liker det virkelig ikke...
Så det er familieselskap hjemme idag, for han og Lars Harald. Prøvde å ringe, men ingen som tar telefonen, men det betyr nok bare at de storkoser seg, og det er bra :)

Ellers har Anne nesten startet reisebyrå her på K. Snill som hun er driver hun å finne måter folk kan komme seg hjem på. Det siste var å leie en hel buss til £20 000 ! Ja du leste rett, men fyller du den opp så blir det ikke så gale da. Var ganske morsomt å komme hjem fra parken, vel vitende om at flyplassene er stengt, men plutselig er det en haug med nye folk i gangen :p Håper uansett de får komme seg hjem :)

Det som er positivt med flykaoset, eller som jeg håper i alle fall. Turister har jo ofte forhåndsbestilt billetter til musikaler o.l. Så kanskje de selger musikalbilletter hyperbillig når turistene ikke dukker opp :) Det hadde vært super gøy!
Litt rart å tenke på at London kanskje begynner å tømmes for turister. For det er jo mer logisk at folk stresser med å komme seg hjem, enn å finne alternative veier å komme seg til London på ferie? Kan jo se ut som om det blir stille her på K fremover også. Det er rart hvordan absolutt rammes.

Men nå skal jeg ta tuben til Dominion Theatre og Hillsong for å møte søteste Ingerpinger :)

Ha en stråååålende fin kveld alle sammen!!
Hugs and kisses fra meg med litt(veldig lite) rosa kinn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar