Sider

torsdag 8. april 2010

Churchill Arms med Mette og Marie

Tirsdag etter tidligvakt gikk Mette, Marie og jeg opp til yndlingspuben vår; Churchill Arms. Jeg har skrevet om denne puben flere ganger før, men jeg sier det igjen, den er verdt et besøk! Blomstene utenfor begynner nå å blomstre, og inne er det like koselig som alltid :) Det som er litt gøy er at vi begynner å kjenne igjen menneskene der oppe, spesielt Mette som har kommet i kontakt med noen av stamkundene. De er som oftest 60+ om ikke 80+ ;) Eieren av puben er fra Irland og heter Gerry, utrolig søt gammel mann som fortsatt tar del i den daglige driften. Da jeg gikk forbi han på tirsdag smilte han til meg og sa "Hello love" også faller glasset han hadde på fatet. Jeg skvetter til og han ler seg skakk, det var bare et lureglass :p Også de andre som jobber der begynner å kjenne oss igjen, utrolig koselig :)
Men nå skal dere heller få se litt bilder:



Mette og eieren Gerry til venstre, vårruller fra thai-restauranten :)


Mette og en av stamkundene

Meg og Marie :)

Marie og Mettemor < 3


Meg og Marie utenfor puben :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar