Sider

søndag 18. april 2010

Fredagsvask og Les Miserables

Det var litt kjipt å våkne ti over halv 7 fredagsmorgen, på madrassen på rom 25, istedenfor å sove så lenge jeg ville i min egen dobbelseng på Vormedal. Har tenkt litt sånn hele helgen, hva jeg ville gjort viss jeg hadde komt meg hjem. Men tidligvakt med Anders og Marie, med fredagsvask på kjøkkenet skal jeg ikke klage på ;) Vakten gikk fort, og plutselig satt vi på kontoret å hadde vår vanlige, koselige fredagsfrukt. Mette sier Anne Karin, husmor på sjomannskirken hadde ringt og sagt at det var noen som hadde forhåndskjøpt billetter til musikal Les Miserables, men pga asken ikke kom seg frem. Billettene hadde kostet over £50 og viss vi ville kunne vi få dem for £20! Hurra, så gøy :D Mette, Anders, Marie, Inger, Ikram og jeg pyntet oss litt og tok bussen til sentrum rett etter middag. Musikal var veldig bra, men kanskje litt for dyp for meg :p Fikk liksom ikke den musikal energien som jeg ofte får :p Men for all del, en bra musikal! Kanskje den eneste musikalen som har litt mer med seg enn bare sang og tjohei? En veldig fin kveld var det uansett.
Denne kvelden merket jeg at stresset med flykaos, lite søvn og mange følelser tok meg igjen, jeg la meg halv 12 og sovnet med en gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar