Sider

mandag 26. april 2010

På onsdag våknet jeg for en gang skyld før Marie! Ikke at det var så gøy, for da hadde jeg lite å gjøre, da alle andre var på jobb eller skole :p Men snill som jeg er, gikk jeg inn for å vekke henne. Vi bestemte oss for å gå i parken en liten tur. Vi var økonomiske og smørte med oss god gammeldags norsk matpakke, tok teppet under armen og vandret opp i Holland Park. Marie var bare en liten time, mens jeg ble litt lengre. Med Michael Jackson på ørene klarte jeg å sovne! Jeg våknet brått og følte meg litt rar. Synes det var litt ekkelt så jeg gikk tilbake til K. Litt svimmel, litt kvalm, kokt i ansiktet og bare uggen var formen resten av kvelden. Kjerringrådet fra mor var ikke mer avansert enn å smøre seg. Jeg lurer rett og slett på om jeg fikk solstikk jeg?

Torsdag hadde jeg middagsvakt, og lagte fisk som ble stekt i ovnen med pesto på, og pestosaus ved siden av. Utrolig godt egentlig og anbefales:) Etter jobb var jeg på kino, filmen var "Dear John", en typisk amerikans romantisk komedie. Akkurat slik jeg liker dem! :) Venter i spenning på "Last song" og "Letters to Juliet".

TJ tok oss forresten ut en og en på torsdag for å snakke om hjemreisen nå til sommeren. Datoen jeg først fikk var 24.juni! Det er jammen meg ikke lenge til... Men det ser ut til at jeg kan få være noen dager ekstra, håper iallefall det :) Det er så rart at dette året snart går mot slutten! Men jeg må si at jeg sitter igjen med uendelig mange gode minner. Jeg føler jeg har utviklet meg på forskjellige måter, jeg har fått bodd i London, møtt mange flotte og forskjellige mennesker, jobbet med 4 fantastiske jenter, og en utrolig gutt, og ikke minst, tror jeg da, fått en venn for livet, og da kan en vel ikke be om stort mer? :)

1 kommentar:

  1. rart å lese om hjemreise på bloggen. synes ikke det er lenge siden jeg leste ditt første innlegg om at du skulle til london og nedtellingen hadde begynt. Uansett, dette vil alltid være et uforglemmelig år for min del(bortsett fra: om jeg blir dement i mine eldre dager) Ja, en venn for livet, så absolutt!

    <3 (trenger jeg å skrive mer?)

    - ja;

    <3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3
    Å S H I L D M I L J E

    <3

    SvarSlett